1. Czy firma zapewnia transport namiotów i wyposażenia?
Tak. W naszej ofercie wynajmu stołów i krzeseł, a także namiotów oferujemy usługę dostawy całego wyposażenia na miejsce Twojej imprezy. Koszt dostawy zależy od odległości, a szczegóły sprawdzisz na naszej stronie, w zakładce cennik. Skontaktuj się z nami i zapytaj o szczegóły dotyczące dostawy, kosztów opłaty oraz dostępnych terminów.
2. Czy firma zapewnia obsługę montażu i demontażu?
Oczywiście! Montaż i demontaż namiotu plenerowego wraz z wyposażeniem jest zawarta w cenie. Nie musisz się również martwić się o ustawienie stołów i krzeseł – zajmiemy się tym za Ciebie. Upewnij się, że omówiłeś tę kwestię podczas rezerwacji i podałeś nam wszystkie niezbędne informacje na temat Twojej imprezy.
3. Czy można wynająć stoły i krzesła na imprezę firmową?
Jak najbardziej. Nasza oferta jest skierowana zarówno dla imprez pod namiotem, jak również dla spotkań w mieszkaniu, na salce oraz dla eventów firmowych.
4. Czy mogę wynająć inne akcesoria eventowe wraz ze stołami i krzesłami?
Tak, oferujemy również inne dodatki na imprezę w plenerze, takie jak obrusy, dekoracje czy oświetlenie. Warto rozważyć wynajem całego pakietu, na który składają się krzesła, stoły i obrusy. Po imprezie nie musisz się także martwić praniem obrusów – my dostarczamy je do pralni, a to oznacza dla Ciebie oszczędność czasu. Jeśli potrzebujesz dodatkowych elementów do organizacji swojej imprezy, skontaktuj się z nami i zapytaj o dostępne opcje oraz o koszty dodatkowych akcesoriów.
5. Jak wcześnie powinienem zarezerwować namiot lub stoły i krzesła na moją imprezę?
Zalecamy rezerwację wyposażenia na imprezę jak najwcześniej, zwłaszcza jeśli planujesz większe wydarzenie w popularnym terminie (np. w miesiącach letnich). Nie chcemy, aby zabrakło dla Ciebie wolnych terminów w kalendarzu, dlatego im wcześniej skontaktujesz się z nami, tym lepiej.
6. Co zrobić w przypadku uszkodzenia lub problemów z wynajętym wyposażeniem?
W przypadku uszkodzenia lub problemów z namiotem czy jakimkolwiek innym elementem wyposażenia, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Bezpieczeństwo Twojej imprezy jest dla nas priorytetem, dlatego przed podpisaniem umowy, upewnij się także, że omówiono warunki dotyczące ewentualnych uszkodzeń i napraw oraz, że odpowiedzieliśmy na wszystkie nurtujące Cię pytania.